۱۳۸۷/۰۹/۰۷

مردم فقط حرف عشق را می زنند


ایمان - خبرگزاری دوستی
به نظر بعضی ها زندگی حق ما نیست . ما نمی توانیم مدعی آن باشیم و به این دلیل به ما داده نشده که شایسته ان هستیم ، بلکه خداوند چون ابری پر باران است و باید که ببارد . بنا براین زندگی رابر ما جاری می کند .
او سرشار از انرژی است و آگاه شدن از این حقیقت ، همان خداپرستی و عبادت است .
دوستان حقیقت نهایی را نمی توان بیان کرد . اگر آن را بچشی از آن آگاه می شوی و اگر نچشی، هیچ راهی برای شناخت آن نیست .
عزیزان ما هنوز نتوانسته ایم جامعه ای بیافرینیم که در آن عقل و هوش بتواند تا نقطه اوج خود رشد کند . هنوز زیر سلطه ی ترس هستیم و هنوز با هزار ویک خرافات زندگی می کنیم .
یاران خداوند همه ی ما را برای هدفی آفریده و باید از خواب غفلت بیدار شویم . ما باید چنان هوشیار شویم که بتوانیم خود را نه با چشمان دیگران بلکه با چشمان خودمان ببینیم .
آن گاه که چهره ی اصلی خود را شناختیم ، شادی و نشاطی فراوان در وجودمان فوران می کند و می فهمیم که تصادفی به وجود نیامده ایم .
ای مهرورزان مردم به عشق علاقمند نیستند و همه به دانش وعلم و منطق علاقه دارند چون می توانند آن را در بازار خرید و فروش کنند ولی دیر یا زود کامپیوتر جای عقل انسان را می گیرد . ولی آیا کامپیوتر می تواند روزی عاشق شود ؟
دنیا سرشار از بدی و تنفر است چون انسان ها ترسو(منطقی) شده اند . اگر ما یک روح شجاع داشتیم ، دنیا سرشار از عشق می شد . مردم فقط حرف عشق را می زنند . . . ولی هنوز هم دیر نیست
نقل مطالب از خبرگزاری دوستی با ذکر ماخذ آزاد است